Nä-Ä!!

Den 26 september i år gjorde jag slut med TVÄTTEX efter 7 års homedelivery. Jag hade undvikit att svara när dom ringde varje dag typ i ett halvår. Dom gav ALDRIG, aldrig, aldrig upp. (Man brukar väl sluta ringa när nån inte svarar på några månader...?) Till slut ringde dom från skyddat nummer och jag råkade svara, och var tvungen att genomföra det obehagliga samtalet jag fasat för så länge. Det var alltså för knappt 3 månader sen.
Nu för tiden har jag ett 08-nummer och ett 019-nummer som ringer varje dag. Men, för ett par veckor tillkom ännu en telefontrakasserare. Ett 018-nummer. Idag kollade jag numret på eniro och vilka var det tror ni??????
LÅT MIG VA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johan Isberg

Har du sagt att du inte önskar att bli kontaktad?? Hur svårt kan det vara?

2011-12-22 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback