Jag är en patetisk och svag människa.

Idag ringde "Dolt nummer". Vad gjorde jag? Jag SVARADE. Vem var det? Det var TVÄTTEX - Mitt EX som aldrig låter mig gå.
Han blev väldigt paff när jag plötsligt svarade. Jag sa att jag brukar inte svara när dolt nummer ringer. Han sa: Men vi brukar ha vårt nummer synligt oxå. "Jaha, ja...." sa jag. "Äh, Det spelar ingen roll", sa han. Sen frågade han om jag vill ha en hink om ett par veckor. Jag svarade att jag talade ju om förra gången att jag inte ville ha nå mer tvättmedel!? "Jaså? Varför inte då?" sa han. Jo för att jag ville prova nya sorter nu. Tvättex var bra, men jag vill bara köpa i affären som vanligt. Blablablablabla för att göra en låång historia kortare så får jag en hinkjävel levererad i mars och lite rabatt för att jag är en sån bra och trogen kund, och nu vill jag aldrig mer tala om saken!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha!

2011-02-18 @ 21:58:58
Postat av: Renée

Hihi

Postat av: Ousa

=)



2011-02-19 @ 21:11:05
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Hahahahaha vad rolig du är! Skrattar högt!

2011-02-20 @ 10:12:43
URL: http://kungenslillapigan.blogspot.com/
Postat av: Jajkz

NEEEJ HELENA!!! Nu är du fast igen!

2011-02-20 @ 10:38:09
Postat av: Herr N

Första gången jag läser din blogg och jag skrattade rejält åt det här. Du skriver bra. Riktigt bra!!! Journalist/skribent/(kanske)författar-bra.

2011-03-04 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback