Bloggtorka

Jag har bloggat febrilt sen februari 2007 !! Aldrig har jag haft såhär långa uppehåll som nu. Har ingen lust å blogga längre. Dags att lägga ner kanske. Det vore nog på tiden. Skulle vilja spara alla inlägg och sen ta bort bloggen. Men då måste man ju sitta å kopiera ett i taget verkar det som?! Det står så mycket skit och det är väl inget å spara egentligen, men det är väldigt praktiskt när man måste kolla upp saker bakåt i tiden. Vilken datum eller vilket år en viss händelse ägde rum osv. Ja, vi får se. Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

NÄÄÄÄÄ!! Du får inte sluta blogga!! Keep going!

2011-03-14 @ 21:14:15
Postat av: Johanna

NEJ!!! Don´t quit!

2011-03-15 @ 12:25:14
Postat av: Moa

nej, din blogg är bland de roligaste jag vet. jag skrattar ALLTID när jag läser den. även om det bara är dina små vardagsbestyr, så är det kul att läsa om. du skriver så himla bra!!

2011-03-23 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback