centrifugalkraften i badrummet

Lugn, det är inte jordbävning!
Nej, jag har inte en landingsbana för monsterhelikoptrar (?) i lägenheten...

Det är bara min tvättmaskin som centrifugerar...


Annars så... känner ja mig lite uttråkad för tillfället...
Inte bara för tillfället förresten, jag har varit uttråkade hela dagen. HAr försökt fördriva tiden med diverse sovning och tv-tittande... men det är inte roligt...

Jag har ont i huvet å känner mig seg å trött. (söker medlidande)
Så mycket skolgrejer jag skulle behöva göra... men jag orkar inte. Det är så omotiverande. Vem vill läsa Ernest Hemingways tråkiga bok om alkis-Harry som smugglar kubaner... kineser å allt va det är...?
jag - tydligen eftersom jag började läsa den......? Men nu kan jag ju inte börja på en ny när jag läst halva lixom.... det är ju slöseri på dyrbar tid...


Varför är det ingen som ringer och ger mig ett jobb??
Ska man behöva göra allt själv??


Rakbladen är fortfarande borta...
Jag ska gå och leta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback