Knullat ner en matta i maskinen

Jag har pulat ner en stor fet matta i tvättmaskinen.

Om jag skulle berätta det för en norrman så skulle han förmodligen tro att jag sa:
Jag har knullat ner en stor fet matta i tvättmaskinen....



Varför är Gilmore girls så jobbigt att kolla på?
För att dom i varje maning slår rekordet i att säga så många ord som möjligt på ett andetag. Inte bara Lorelai och Rory... utan ALLA som medverkar i hela jävla serien.
Och så är dom så äckligt roliga hela tiden. Det är ingen komediserie... dom är bara så roliga hela tiden ändå. SOm om det vore helt normalt att skämta om allting som händer hela tiden, med ALLA.
Man får faktiskt huvudvärk av att kolla på det.

OC är oxå på väg att bli som Gilmore girls. Det blir bara roligare och roligare. Dom pratar snabbare och snabbare. Förutom Ryan som är bara går omkring och är så himla häftig å säger inte mycket alls. Förutom nåt fyndigt då och då. Allt är frid å fröjd och så fyndigt å lustigt.
Patetiska töntprogram !

Varför blir jag så irriterad??
Är jag en patetisk tönt?
Nej.. jag är cool...... och.. och.. dom där två programmen sänker sig lååångt under min nivå!!



Rakbladen är fortfarande borta.

JAg fick bara G på svenskaprovet. Dä va som jag sa. Det kändes bra. (rimmar)
Så därför gick det dåligt.

Annars såå... har jag varit jävligt hurtig idag.
Jag har svettats på crosstrainern i 20 min, varit ute å gått i över en timme, tränat upp min muskelkorsett i magen, tvättat kläder och mattor, ryckt öronhåren på bilbo, lagat fisk,potatis å grönsaker, kokat kaffe, småstädat lite, rensat bort vintern.... å snart ska jag ner med vintern i förrådet.... om ja orkar.
Duktigt va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback