Mysteriet om dom försvunna rakbladen


Jag är så ohyggligt sugen på choklad så ja vet inte vart jag ska ta vägen....

Jag vill gå ner till rixvideo å köpa... men jag borde inte. Jag försöker hålla mig så länge det går!
Det vore väl illa om jag inte kan stå emot mitt chokladbegär... det måste ja väl klara...... eller hur..?


Idag va jag i skolan å skrev prov på medeltidslitteratur. Däru!
Jag tyckte det gick hyfsat.. bara för dä gick dä nog åt skogen. Förra provet fattade jag ingenting av, men det fick jag VG på så det blir väl tvärtom på det här...



Har nån sett mina rakblad förresten?
Dom är borta. Det är ett riktigt mysterium.... 


Efterlyst!
En helt vanlig dag i slutet av mars gick Schelena och plockade lite hemma i sin lägenhet. Hon tog den nyhandlade rakgelen som stod på köksbordet, och asken med rakblad, och gick in i badrummet. Där ställde hon rakgelen på badkarskanten och...... sen tror jag att hon tänkte "Där ska jag inte lägga asken, för då blir den blöt". Vad som hände sen är ett mysterium. Sedan den dagen är asken med rakblad spårlöst försvunnen....

Vet du något? Har du sett rakbladen?
Ring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback