50-talister och kameler.

Oboy, vikket vakkert väder, solen skiner idaaa!

Jag har jobbat idag. Nu sitter jag å väntar på att tiden ska gå framåt å att Rejne å mikee ska dyka upp. Ikväll ska vi på plastparty hos jäjk. YeAh!
I wanna open my first cooold beer!!! Ahhh!!
Jag har inte druckit på 2 dagar. *Duktig* *törstig*

Nä jag kan inte hålla mig längre. Jag ska gå ut på ballen å öppna mej en kall, ryka lite å lösa lite korsord i hemmets journal.
Jag har en gördel på mig... och jag prenumererar på hemmets journal.
Är jag förtidspensionär?  nej.. men jag har ju ett jobb och går i skola....
Jag känner mig som en 50-talist ungefär. Dom är ju gärna alkisar å så...   om jag rökte Blend eller typ Right menthol så skulle jag verkligen känna mig som en sån. Fast många femtitalister röker dom billigaste ciggen, som jag. Next, Maryland, Corner å så....! Coolast är man om man röker Camel eller Lucky strike. För dom har häftigast namn... å Camel har en kamel på paketet.......Hur coolt är inte det dÅ?  men va yrar jag om... nu slutar ja. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback