Asterix å Skelettor

Jag jobbar idag...

Nu gick solen i moln.... då kan jag stänga av den f-bannade slushmaskinen. Den låter som en helt sågverk...

Jag tittar på Asterix å dricker kaffe....

Jag har spillt kaffe på min tröja...

Jag har glömt telefonen hemma!!! Hur kunde jag?

Jag tycker dom gamla Asterix var bäst, från 70-80 talen....

Då har han sin riktiga röst.

Det var bättre förr....

Rösterna till alla dagens tecknade filmer är så bögiga å fjolliga.

Annat va det förr... när "Per Silver" gjorde röster till alla filmer.

Han va Skelettor... bland annat. Och några hundar i Silverfilmerna.... med mera med mera....

Jag har inte ställt ut skylten idag...

Jag skulle ställa ut den, men den ville inte stå kvar. Den ville blåsa iväg på en gång...

Jag vill inte springa runt på stan och jaga en skylt...

Jag tycker det är pinsamt...

Imorgon är det Kolsvanatta!

Alltså är hela sommaren över....

Det var fasligt va det gick fort !?

jag ska fortsätta jobba nu.....

hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback