Bauta-Bråkig-Bilbo


När jag skulle logga in så skrev jag först 
[email protected],....

Nu har jag precis spelat bort 4 euro. Istället för att spela upp dom spelade jag ner dom.... bra jobbat.

Ledig idag. Skönt! Va dock ner å gav annika nycklarna å hjälpte till å öppna lite. 
Å så träffade jag Alex å lille Lukas.. som inte alls va så liten längre. Åå vikken söt unge! Han hade värstingvagnen oxå!  

VArför är Bilbo så dryg när nippe är å jobbar. När nippe drar vid halv 6-6 eller när fan han åker så börjar bilbos otroliga jakt på grejer han inte får ha. Rumsbordet är en hit, för där finns det alltid massa krafs liggandes. Sen kommer han in i sovrummet å tuggar febrilt på saken så att jag måste gå upp å hämta godis å göra ett byte. 
Han hämtar pennor, smycken, trosor, pappersrullar, nagelfilar å allt han kommer över. Till slut ställde ja in en vattenskål i sovrummet å stängde dörren. FAst det finns ju fortfarande grejer därinne som han kan tugga sönder...!
Nyss upptäckte han en burk med gårdagens kebabvitsås på rumsbordet... den tog han.... hällde sås i hela soffan å på golvet, sen hade han och katterna kalas. 

Varför håller han bara på så när nippe inte är hemma. Då ligger han mest bara å sover å är menlös. Han väcker oss inte på morronen, man får typ draa fram han när det är rastningsdags. Men är ja själv hemma, då jävlar...
 
Nähä.. nu ska ja gå å lägga mig igen å vänta på att våra bästa år börjar. Sömn ljuva sömn.... gårdagen var hemsk. Fyyy va trött ja va. Å så jobbade ja till efter 5 nångång, istället för till 4.
När ja kom hem slocknade ja.. efter en pizza å lite tittande på "datemovie". Fan vikken dålig film... sen vaknade ja å skulle kolla på "den bästa av mödrar" men ja somnade igen precis i början av filmen. Sen vaknade jag igen... kollade på "Scoop". Den va skitbra! Å så kollade ja på "den bästa av mödrar" igen.. å den va oxå bra. Sen somnade ja . Again!

Så mycket intressant hade ja å berätta för den här gången. Hmmm... undra om jag skulle på upprop i skolan idag?!? ja skrev upp det nånstans......... nångång..... äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback