Datafittor och hosta


*Snörvel,rassel,host,harkel,atjoooo*

I´m a little bitt sick today. Snoret har jag liiiite mer under kontroll än i går.... för igår kom johanna och räddade mig med en flaska nässpray. Annars hade ja väl vart alldeles tjock i huvet nu...
Men idag har ja massa hosta å ont i lungorna känns det som.

Tur att jag slapp jobba idag iaf. Det hade varit tufft... jag hade icke pallat trycket. Va ner en sväng idag å hjälpte Annika med en porrgubbe(?)... å jag var rädd att jag skulle skrämma bort kunderna... Jag ser ut som en fågelskrämma... som nyser å snorar....  naaaajs!

Hyrde 5 filmer.... har siktat in mig på en sängliggande dag. Har kollat på "I sanningens spår" och "Sökarna 2". Dom va väl okej. Nej, den första va skitbra! Å han som spelade huvudrollen var assnygg!!!!
Sen ska vi kolla på "Snakes on a plane", "Alla älskar Alice" och "Alexander"...... ja får ju bara ta hem dom gamla filmerna nu när det är helg... å det va dom 5 jag fick med mig idag. Snakes on a plane har ja försökt undvika länge.....men nu har jag snart sett alla andra på topplistan....   dom sista kan icke undvikas längre.

Nu dog musen....  Inte min, och inte mitt husdjur, utan datamusen. Varför har man döpt den till musen? Det låter ju äckligt.... å varför har man döpt kvinnans könsorgan efter en liten oskyldig mus? Kan inte den bara heta som den gör... å datamusen kan väl heta typ nå annat? Den ser ju ut som en spermie lika gärna.... om man har sladd till den....? Dataspermien? Eller datagrodynglet? Eller datasorken? Nej... den ser ut som ett kvinnligt könsorgan faktiskt....? Samma form ungefär.. å mitt emellan knapparna sitter scrollen... ? Dataslidan kan man säga... om man vill att det ska låta "fint": Som slang kan man säga datafitta, eller datamutta...?!
Men uuusch!!  Va hamnade jag i för diskussion nU?? Skyll inte på mig, det är inte jag som har kommit på alla fula ord.... jag bara analyserar.... okej??

Snart kommer Nippe hem med mjölk och oboy. Det har ja vart sugen på i 345 år och 3 månader ungefär... å så ska han köpa en hamburgare från makedonken oxå. Fross is life.  

Jaha, nu funkar datafittan igen helt plötsligt...   helt skumt....

Det va allt för den här gången.
God afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback