Filmplöjning


Ja känner mig helt seg ja...

Har precis kollat klart på Weather man. Den va ju rätt...dyster... men bra. Den skulle ju vara dyster. Thats the point.
Städade sovrummet samtidigt....
Innan dä kollade ja på Skeleton key i tvrummet.... då började ja städa där oxå.... Ja blir rastlös av å sitta still å se allt som borde göras....  så ja tvättade hela soffan å fåtöljen med textiltvätt, dammsög, torkade golven... å va jättehurtig.
När klockan närmade sig 22:00 så började weather man lida mot sitt slut... så ja kilade ner till Rixvideo å hyrde Epic movie och 300 innan dom stängde. Hur jag ska orka titta på dom båda ikväll vet ja inte....
Jo.. det ska väl inte va några problem...?!

Skeleton key va förresten rätt så bra. Jag hade ingen aning om va den skulle handla om innan så ja hade inga förväntningar. Jag har kommit på att dom filmer man inte vet nåt om eller som man tror ska vara dåliga... det är dom som är bäst. Ofta är det så iallafall.

Vad har jag gjort mer idag?
Jag har varit nere på nygård.. på områdeskontoret, å i lägenheten och tittat lite... Sen fikade jag med Rejne på Latte.
Jag känner mig seg...som sagt! Har lite ont i huvet å halsen... fast ändå inte.... ?
 hmm....

Jag vill ha en fågel.   En som kan prata.   En papegojfågel!


Nu ska jag väl duscha då, och fortsätta min filmkväll/natt...
Tjip Tjop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback