Fjortisbestyr

 Snoooret rinner.... blää va jobbigt dä äää!

Står på jobbet å snorar.... åå ja ä spymätt.... har ätit en ciabatta..... 
 
så mycket folk det är.... det är nå barnens dag på stan eller nåt....
Jag vill snyta mig... kan inte andas.......
Ja fick välja mellan en ny tröja å en nässpray idag.... nippe hann inte springa å handla båda....
Jag ångrar att jag inte valde nässpray!!



Igår drack vi lite öl. Jag färgade håret på jäjk... å Renée å Mikee kom..... jäjk for hem.
Vi satt å sjöng i kanon på balkongen.... sen gick vi ner till den drogfria beachrocken och plankade in.
Vi rullade in under staketet ibland brännässlor, träd, buskar å fästingar. Mikee klättrade över å började blöda lite här å var... Vi hade öl med i väskan, och vi var 3 riktiga små fjortisar!

medelåldern på beachrocken var typ 15.... å det var efter att vi hade klättrat in å höjt medelåldern rejält.

Ja jävlar..... men vi blev iallafall inte ertappade av vakterna som gick runt runt å lyste med ficklampa..
hmm...



Idag ska vi ut å äta på greken tror ja... sen ska vi väl festa till dä litegrann.

Å nu ska jag återgå till jobbet innan jag blir begravd i returfilmer....

Tjo å hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback