kosovonatta och 5000 mördade mexikanska kvinnor


2 timmar och en kvart kvar tills jag slutar...

Sen ska vi på Kooosoovoonatta!! Yeaah!!

Värsta rushen det är här emellanåt. Vad gör folk här idag? Vet ni inte att det är Kolsvanatta? Ni kan ju inte hyra film idag!?

Det va så mycke rush att mitt kaffe kallnade... utan att dä va klardrickt !!! Nu måste ja värma det i micron, men jag hinner aldrig in dit... det är alltid folk i affärn. Vilka bekymmer jag har...
 
Annika ska iaf jobba åt mig imorgon. Yeeeey!!! Det ska bli underbart å parta utan å behöva tänka på att jag ska upp å jobba dan efter. Jag tror jag inte vart me om det på hela sommarn... nästan...! bara om ja partat på en måndag nångång eller så....?

Jahaa det är lördag idag... alla ska ju ha lördagsgodis?!


Igårkväll kom malin. Vi åt flottmat från latte å kollade på film. Bordertown! Handlade om en massa kvinnor som blev mördade i mexico. MYCKET bra film!!  *tummen upp*
Sen åkte vi till makedonken å drack kaffe. jaa.. så va det.

Hej å svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback