LobbBjogg

Blogg straight from the job.

Dä bästa med fint väder är att ingen vill hyra film.... så jag får lugn å ro här i butiken.
Café Latte är så snälla å bjuder på kaffe. Jag hade nyss druckit upp första muggen, å tänkte "å va sorgligt nu är kaffet slut", så kom dom in med en kanna å fyllde påå. Så nu kan man beställa via telepati oxå. Tekniken går framåt.

Igår blev jag å Renée spontanfulla. Vi va nere i nya lägenheten å målade lite, sen vid nio cyklade vi upp på stan å skulle dricka kaffe. Men allting va stängt. (Köping i ett nötskal). Så vi "var tvungna" att hoppa in på Latifah å dricka öl. Problemet med det är att Helena och Rejne inte bara kan dricka en öl å sen sluta, så vi var tvungna att fortsätta ner till lunkans som va det enda öppna stället i stan. Vi tänkte sätta oss på ett tåg nånstans först. Men det gick inga tåg från Köping så sent.(Köping i ett nötskal igen.)

Nu blev det fart på magen känner ja...

Jag vill röka lite. Dumma dumma mig!!
Egentligen feströker jag bara, men eftersom hela livet är en enda stor fest så måste ja röka lite varje dag. Speciellt när jag har fått gratis kaffe. Det är väl festligt. Och röksugframkallande.

Nu ska jag fortsätta jobba (sitta i stolen å kolla på tv).
Ba´baa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback