Lopping and painting

Klockan är 23:16 och jag gick å la mig för längesen. Kunde inte somna....  konstigt.... ja kan ju inte gå å lägga mig hur jäla tidigt som helst fattar ja väl!?

Jag har ingen film å kolla på ikväll. Det känns lite sorgligt. När jag ändå är hemma så känns det som jag måste kolla på film... speciellt om jag tillåmä ligger i sängen å ska försöka bli trött?!

Idag gick ja upp å diskade lite.. sen gick ja ner till latte å käkade frukost/lunch me Renée. Kikade runt lite på stan.. drack kaffe...
Sen va Pia här. Åkte ner å kollade på nya lägenheten... sen plockade vi med Rejne å åkte till ett par loppisar... (loppade gardiner... å en skål)
å så släppte Pia av oss vid Big Inn, där Rejne shoppade så mycket att hon fick feber!!!!!

Ja.. å sen har vi målat lite idag oxå. Färgen till sovrummet tog slut... men det är snart klart. Sköönt!! sen äre bara köket, toan å vardagsrummet kvar...

ja.. men nu är dä filmtajm då.
Gnajt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback