plöj

Ännu en filmplöjardag...

Är lite seg. Lite förkyld... å lite sliten från gårdagen. FAst nu äre ju lungt... värre va det i morse.
Vi drack/hinkade vin igår, Rejne, jag å Mikee å bilbo.  Satt i Rejnes nya lägenhet. Den va så myyyysig så!
Vi spelade kort å lekte lekar av olika slag. Dä va skoj dä!!

Cyklade hem rätt tidigt ändå. Eller den va väl nånstans mellan 1 och 2...
Det går bra å cykla me bilbo på natten... då äre inge folk ute som han kan distrahera sig på...


Appropå bilbo så har han nyss haft kalas i tvrummet med mina pizzarester. (Det va inte mycket kvar dock).
Jag orkar inte bry mig... det är ju det han vill...att ja ska bli arg. Men det räckte inte me pizza... så han tog min oöppnade nougatchoklad som låg på bordet å försökte tugga i sig med papper å allt. Den va ja tvungen att ta bort....
Sist han hade chokladkalas fick han åka till veterinären å spy som en gris... det är ju rätt så dödligt i för stora mängder....  tur att jag fick sluta tidigt den dagen för en gång skull så jag hann hem å avbryta kalaset. Då hade han väl redan smällt i sig 3 anton berg chokladkakor med extra mörk choklad. Fick dom från jobbet, för datumet hade gått ut precis... 


Jaha... idag är en filmplöjardag som sagt. Ja va ner på rixvideo å hyrde en massa film å köpte dricka å godis... sen gick ja till Latte å hämtade pizza... å gick hem å frossade å kollade på film. Har sett 2 stycken nu... Notes on a scandal och Krama mig.
Rejne å Mikee kommer strax...  sen ska ja fortsätta plöjningen...

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback