Rajen och ankorna

Idag regnar det....

Igår däremot va det fint väder. Jag, Rajen å Mikee gjorde en helkväll ute.
Åkte lite skateboard, utforskade 2 kyrkogårdar, satt i bivurparken å tittade på fontänen, och sen bosatte vi oss utanför Q8 å hade korvkalas, chokladpuffskastning och dylikt. 
Rejne avslöjade oxå en dold talang. Hon kan prata som Kalle Anka!! Tänk att däää visste inte ja!  Det var det roligaste jag varit med om på länge. Jag trodde jag skulle dö av skrattfnatt. Tårarna sprutade och jag fick ingen luft.

Å nu när jag tänker på det så står jag här bakom kassan på rixvideo å flinar å fnissar som en idiot. HAHAHAHAHHA!!! Ja orkar inte...
Hon kommer få prata som en anka jämt i fortsättningen!!!

Dä kan du räkna mä, Rajen!!

Nu kollar jag på Apocalypto för typ tredje-fjärde gången. Folk lämnar in den å säger att den hackar.... så då tittar jag på den... men int fan har den hackt nångång int.


21:35
Dä bidde inge plastparty idag som ja trodde. Dä va ju imorron!! 

Rixvideokryssningen är i stort sett bestämd nu. Jag å Annika får åka med. Wihoo wihooo!! 

Ja e trött som en gnu. Har kollat på film/sovit sen jag kom hem från jobbet.
Först kollade vi på Bobby. Den va väl hyfsad, tills ja somnade...! Nyss kollade vi på Mun mot mun. Huuuga vilken film! Nu ska ja nog duscha, fixa naglarna å sen kolla på tredje filmen i sovrummet. Jorden runt på 80 dagar. Den är nog bra! Jag läste boken för ett tag sen. Om Phileas Fogg å gänget...! Tyckte den va asbra. Å så ä Owen Wilson med i filmen...! Me likes!

good night.

 

Kommentarer
Postat av: Rajen

oh no. skulle aldrig avslöjat min Kalleröst.. nu e d kört! log åxå när jag läste d, tokigt. Kul att du pratar lite Norrländksa/Jamtska :P
Just ja! HAha, jag skrattade lite för mig själv idag åxå.. Skulle skriva att MacGuyver heter Angus. Men glömde g:et först. Så det blev Anus. Thihiii. Anus MacGuyver, näru, du är ingen hjälte med ett sådant namn. Take care now, bye bye then


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback