Snor och kalas



Åååå hur ska jag orka springa på stan idag??
Snoret rinner, jag hostar sönder hela kroppen å jag ser ut som en fågelskrämma som flagar på näsan....

Yeeaah!!!


Sitter här å dricker honungsvatten och väntar på malin...
Vi ska gå å köpa presenter till Jojje. Hon fyller år på fredag.
Å Lasse fyller på onsdag... vilken kalasvecka! Va ska ja köpa åt han då?

jag återkommer...


20:21

Jag blev tvungen å jobba idag. Rani va sjuk å hade feber.
Slutar om typ 2 timmar...  det är riktigt lungt nu. Jag sitter här å myspyser å kollar på ID. Det där programmet som nån ska luska ut identiteter på folk. Va irriterad jag blir på dom som deltar. Bara massa flamsiga, töntiga, dryga jävla stockholmare ju...!? Chill oouuut maaan!!!

Idag va vi på stan å storhandlade presenter till jojje. Va gla hon ska bli! (hoppas ja).
Jag köpte ett par kläder till mig själv oxå.

Det är kallt å skönt ute idag. Jag vill att det ska va vinter.
Nej... jag vill att dä ska va höst! Ja det vill ja.... å dä äre oxå.

Men om jag inte har nåt märkvärdigt å skriva så kanske jag ska sluta nu då.... så det inte blir världens längsta ointressantaste blogg.

på återseende.

Kommentarer
Postat av: Renée

Du är "tagen". Läs min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback