spillning och erotik

Här står jag på jobbet å äter macka å dricker kaffe.
En man gick precis härifrån. Han stod inne i erotikrummet ett tag.... men han ville inte ha nåt... som vanligt...
...i framtiden...!

nu kom rejne. ja fortsätter strax.


 
Nu är kl 13:25. Rejne å Mikee å Jäjk har vart in en sväng.
Nu är det Våra Bästa År på tv. Där spökar det för fullt, å Stefano Dimera lever....

Nu ska jag ringa Quick.
Upptaget som vanligt... i framtiden, Jävla skitquick. Dom har aldrig svarat när jag ringt.

neej!!! ja spillde kaffe på tröjan!!! Stor brun fläck på min vänstra boobie. Piiinsamt. Drar åt sig uppmärksamhet?
Nippe har fått order om att komma ner med en annan tröja. Å va duktig jag är. Ja spiller alltid kaffe på mig själv när ja jobbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback