Den spännande fortsättningen...

Detta har hänt; Helena föll offer för det elaka viruset som härjar vilt i trakterna. I förra inlägget accelererade förkylningen och hon fick feber och låg däckad på soffan. Hon bestämde sig för att prova Echinagard. För på reklamen säger dom att man ska bli frisk av det. Men funkar det verkligen...?



Echinagard dag 2.


Igår drack jag 20 droppar echinagard i ett halvt glas vatten varje timme. Är jag frisk idag? Nej!
MEN! Jag har ingen feber tror jag. Om det beror på Echinagarden eller alvedonen jag knaprade inatt vet jag inte. Andra som är samma sjuk som jag har också bara haft feber ett par dar högst, så nej.... Det är nog inte echinagardens verk.

Men lugn ba lugn, det finns fortfarande hopp om att det fungerar! 
Nu är jag ju fortfarande dunderförkyld, med hosta, snor och allt vad det innebär. Sånt brukar man få dras med lääänge. Åtminstone Jag! Så, jag fortsätter att dricka Echinagard, 3 ggr om dagen i ett tag till. Blir jag frisk snabbt så vet vi att det fungerar!

Vi håller tummarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback