DunderSjuk!

Åååååhååååjajaaa, jämmer, pust, flås och stön och stånk...
                                      
                                       OBS!
Den här bloggen har ingenting med porr och göra!


Förkylningen har lagt i en högre växel.
Idag har jag feber, hosta, halsont, huvudvärk, ont i kroppen....
Det är så jobbigt. Man mår dåligt om man rör sig, och man mår dåligt om man ligger still.
Man kan inte sova på nätterna, för då hostar man så man spyr, man snyter sig, dricker tonvis med vatten, svettas, fryser, springer på toa för man dricker hela tiden mm mm.
Varför blir inte Nippe sjuk. Alla andra är ju sjuka, och han har ju varit på samma smittoställen som mig. Jag tycker han kan bli liiiite krasslig, men bara Lite, så att han kan vara hemma och ta hand om mig!?
Jag dricker Echinagard varje timme, som dom tycker är så bra på reklamen.
Nu är det upp till bevis! Vad gör den som är så bra? Funkar den???

Se den spännande fortsättningen i kommande bloggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback