Echinagard dag 3

How´s it goin?

Det är nog för tidigt å säga. Ja känner mig ju lite bättre, trots den dryyga hostan och halsontet och snuvan.
Men har echinagarden nån fot med i spelet??
Det är tveksamt... Men den får några dagar till på sig.


Friday today...

Ja.. va ska man göra? Måste man göra något? Nej? bra! För jag villinte!!!!
Jag väntar på att nippe ska komma hem, sen vill jag äta nånting GOTT och kolla på 7 miljonärer.
Sen kanske vi avrundar kvällen med en Owes nia* i sängen... Det är typ det bästa jag vet!


Grilla korv i skogen imorgon?

Jadu... det beror helt på dig Echinagard! Om du gör det du lovat och gör mig frisk(!!!!), så ska jag fundera på saken!!  *pratar med en liten brun flaska*

Ja vill inte skriva nåt mer nu.





*Owes nia; En ordlek i Hemmets Journal där det gäller att få ut så många ord som möjligt av nio bokstäver. Man måste använda MINST 4 bokstäver i varje ord, och en viss utvald bokstav måste ingå i alla ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback