För mycket promille!!!

Gaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

Åååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Jag är så jävla förbannad!!!!!
Ja vill slå sönder saker!!!!!!!!!

HATAR PROMILLE OCH PPM!!!!!!!!!
Å JA HATAR DET HÄR JÄVLA TANGENTBORDET FÖR SPACEKNAPPEN Ä FUCKED UP!!!!!

Hmm.. har ja tagit medicinen idag?

Sååja, coola ner mig nu. Räkna till 10.... 1, 2, 3, 4... NEEEJ, JA TÄNKER INTE RÄKNA ETT SKIT MER IDAG!!!!! JAG HATAR MATTE!!!
Jag är efterbliven. Jag förstår inte enkla matte A uppgifter.

Men varför ens bry sig? Jo för att ja har inget annat för mig!


positiva tankar, positiva tankar..

eh.. öhh...
ja hade ju en positiv tanke på gång, men ja glömde bort den...


Ja vill inte gå å lägga mig för alla mina korsord ä slut.... ja vill lösa korsord!!!!
Fast ja har en massa tidningar som ja inte läst. Ja prenumererar på så mycke skit så ja hinner aldrig läsa allt. öhh.. Hinner aldrig va kanske ett dumt ordval. Jag har all tid i världen, men jag orkar inte.
ja prenumererar på
Glamour
Amelia
Hemmets journal
Pause
I Form
Är det nåt mer? nä... det kanske inte va så mycke... men det räcker. Hemmets journal kommer en gång i veckan. I den finns det 16 sidor korsord och en Owes nia....  hoppas den kommer i morgon!

Märkte du att min ilska coolade ner sig lite till slut?
Då kanske ja ska gå å lägga mig då...... Men först ska jag borsta tänderna såklart!? Annars kommer Baktus har jag hört, och han är ett litet pundartroll från dalarna. Nåt sånt orkar ja inte me inatt.

Good night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback