Ja det hjälper!!

Tummen upp, echinagard!
Jag har bestämt mig nu! Echinagarden hjälper mig att bli frisk. Så, nu slipper vi bekymra oss om den nå mera. Min snuva är nästan borta och jag hostar nästan bara på nätterna, så den får klart godkänt!
ECHINAGARD, THE FINAL COMMENT; "Oh Yeah!"

Idag va vi ute på en liten loppisrunda.
På loppiset på nygård mötte vi Jäjk och Charlotte.
Jag ville hitta två coola lampfötter till mina två coola lampskärmar som jag loppade förut, men icke!
Jag hittade ingenting. Sen var vi på Brödet och fiskarna, men där fanns varken bröd eller fiskar eller lampor. Men Jäjk och Charlotte va där.
Sen va vi in på jysk å köpte tyg som jag sen häftade upp på mina stora ramar i rummet, och två stycken mattor. (Jäjk och Charlotte var inte på jysk.)

När vi kom hem från loppäventyren så satt Jäjk och Charlotte och fikade i köket.
Vi gjorde dom sällskap och åt varsin semla. Sen åkte dom hem. Eller va vet jag vart dom åkte?!


Jag har inte grillat någon korv idag. Inte en enda. Inte det minsta.
Men jag har tittat på melodifestivalen, och nu ska jag äta en kexchokla. Eller TJEXchokla´ som dom kanske säger i Kungälv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback