Mitt i en tsunami.

Obs!
Följande blogg kan innehålla stötande material och kan framkalla hemska bilder.



Igår var jag med om en traumatisk upplevelse.

Jag vaknade upp igårmorse kl 6 efter en skön natts sömn. Jag klev upp ur sängen och innan jag visste ordet av så kom den, helt utan förvarning... tsunamin!
Men det var ingen vanlig flodvåg, utan det var en blodvåg.
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag hann inte ta vägen nånstans. Jag tog mig in i badrummet och tog en dusch. Sedan städade jag upp the bloody mess i sovrummet. Det var blod överallt. På golvet, väggarna, i taket, på möblerna... det såg ut som om någon blivit brutalt mördad därinne. Nejdå, nu överdrev jag. Det var blod på golvet bara.....

Tyckte du det var äckligt?
Det var det! Och väldigt väldigt jobbigt!

Så, hur kunde denna tragiska incident hända?
Jo, när man har mens och ligger ner och sover en hel natt så samlas det en jävla massa blod därinne nånstans. Vissa gånger så mycket så att när man reser på sig så kommer alltsammans ut på en gång, i en såkallad blodvåg. Det finns inga alwaysbindor i världen som kan stoppa den, utan det slutar oftast i en total katasrof, som jag har beskrivit här ovanför.


Säkert var och varannan person har råkat ut för detta någon/några gånger i livet. Dock har det aldrig drabbat en kille än så länge.... men det är nog bara en tidsfråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback