soo.. lets blogg då.


Sådärja! Nu har jag skaffat mig en sån där blogg.
Jag är så uttråkad, å när man skriver så känns det som man pratar med nån, så därför ska ja blogga!
Nippe jobbar EM, så jag går mest å pratar med mig själv hela dagarna.
Nej... det gör jag väl kanske inte. Jag slänger nog bara ur mig nån liten kommentar här å där. Och så pratar jag med hunden och katterna.
Då säger ja väl mest "Neej!!" "GÅ NER!" "LÅT BLI KATTEN!" "Du har egen mat!!" "TYYYST!!!" osv osv...
Men ibland pratar vi om trevliga saker oxå...

Jorå såatteee....

va ska jag skriva nu då?
Jag kan ju skriva att jag är en massa förkyld. Snoret rinner, ja hostar, har ont både här och där, och du vet hur det kan va...
Jag har redan snytit sönder näsan. Och så har jag haft nå jävla utslag i ansiktet som visserligen börjar gå bort nu, men dom syns fortfarande, så jag ser förjävlig ut! Jag kan bara gå ut när det är mörkt, och då måste jag gå omvägar så jag inte möter nån på upplysta platser.... 
nä men nästan iaf!

Idag när jag var ute på hunden så stannade han tvärt upp så att jag typ trampade på honom. Inte så han blev skadad eller så, men han skrek ändå till med sin ljusaste röst så det ekade mellan husen.
Jag mötte två gamla tanter som tittade lite snett... dom trodde nog att jag sparkade honom. Dom såg ju hur jag såg ut oxå... en sliten liten skabbig sak med knallröd näsa... pundare!!

Ja jävlar..
Jag sitter här och väntar på att Nippe ska komma hem med choklad! Jag är chokladsugen och mår illa...
Vann nyss en sit´n go turnering. (poker alltså)
Det  behövdes, för jag har spelat bort litegrann idag. Nu ser det lite bättre ut på kontot...

Ja.. det var allt för det här gången tror jag.
På återséende!

Så schliten!!



Bli inte rädd!

Det är dålig kameravinkel oxå..............ähum..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback