godis och knark.

Känns som jag har huvudvärk i magen... det kan ju inte vara möjligt.... ?

idag är jag trött som en gnu! Jag har ett par  dar å sova i kapp I think. Somnade så fort ja kom hem från jobbet idag. Nu kollar vi på blood diamond. Men dä bidde ett litet avbrott för nippe skulle åka iväg å va chaufför en sväng... å köpa chips!!

Vi partajade lite igår. Satt här å spelade spel och poker me Rejne, Mikee, Martin, Råbbert å Jenny Pihl. Mycket trevligt va dä!
Kanske somnade runt 4 eller 5. Gick upp 10.. börja halv 11.... blää. Men ja va inte speciellt bakis iaf. Dä va ju trevligt. JAg trodde ja skulle spy en sväng när ja försökte äta glass... men det gick över.

Kom på att det är inte så dumt å jobba i en godisaffär när man ä bakis. Finns massa dricka å godis å glass.... å så kommer café latte å servar en med mat å kaffe om man vill. Helt Ok!
Men tjock blir jag.  Trivseltjock.

Kanske ska damma av crosstrainern å börja använda den igen. Mig behöva!
Eller så börjar ja bara knarka?  Man blir fin på amfetamin har ja hört/sett...?!

Nu regnar dä för fullt.

Jag ska piss off nu.
Chupa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback