I like to move it move it

men heej?

åååHH klockan är 22:22... fan va coolt... wow va häftigt....yeah va grymt!!! AOoUU!

hmm...

Idag har vi kollat på lägenheter. Igår oxå.... alla nere på nygård... för står ja på en lägenhet där så får vi Ungdomsrabatt!!

För jag är Ungdom!! 

Det är inte nippe-  tssssssiihiiihi....

Ja men iallafall så har vi bestämt oss för en lägenhet nu, å imorrn ska jag ringa å deala om kontrakt å tapetsering å dylikt. Det behöver verkligen tapetseras för någon har haft ett monster eller liknande i lägenheten som rivit sönder väggarna, å i vardagsrummet har nån gått lös mä en burk rödfärg. 
Jag tycker det är fint.... inte !

Det blir lite skönt å bo därnere faktiskt...  det är ungefär som å bo utomlands (!!)..... å så blir jag tvångsmotionerad när jag ska ta mig till jobb å skola.
Jag behöva !
Å så får vi Rejne å Mikee som grannar. Yeahh!


Nu ska ja gå å kolla lite på film. Kill your darlings.... somnade ifrån den igår... .
så bra va den.

Hej å hopp pilles!opp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback