Jäjk glömde sina mackor


Idag har jag varit rätt så hurtig. Ja skippade pilatesen för sjätte gången rad... så jag har nog officiellt slutat nu.
Men jag var ute å gick en timme iställe, å sen crossade jag på crosstrainern.
Å ja har tvättat som en tvättoman och diskat, å lagat mat å varit allmänt... duktig. Jäjk va här oxå å glömde sina mackor lite...

Imorgon är det fredag, igen !! Hej va det går!
vad har jag gjort i veckan?

I måndags kom Malin klockan 8 på morronen. Vi åt frukost å räknade matte. Nippe var mattelärare. Så gick vi lite på stan, fikade å så. Sen gjorde jag Bilbo korthårig.

I tisdags badade jag Bilbo, loppade runt lite med Pia. Köpte ett par skiiitsöta bäbis-lackskor(?). Jojje kom in på kvällen. Vi åt lattemat å kollade på film.

Gårdagen såg väl ungefär samma lika ut som idag, fast Jäjk va inte här och glömde sina mackor...

Imorron ska jag till skolan å gö matteprov. Så roligt!
Sen ska jag vara nykter och ta det lungt i helgen!!
så dä så...

image6

                                                                   Oh my dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback