Kom å ta mäj...

Kom å ta mig långt härifrån...
eller en liten bit iallafall...

Jag är så trött på detta trökeri. Jag vill åka på semester. Jag vill åka på spa. Jag vill ut i bushen. NÅNTING!

Mina dagar ser ut ungefär på samma sätt allihop.
Jag tvingar mig upp vid halv 11 tiden och går ut med bilbo. Kommer in, äter gröt, spelar poker. Åker ut ur turneringen vid 12 tiden, går och lägger mig och ställer klockan på 12:50 när Våra bästa år börjar.
Orkar inte gå upp när klockan ringer, snoozar några gånger, stänger av helt och fortsätter sova.
Resten av dagarna varierar lite. Beroende på vad det är på tv, och vad man äter å vad man gör...

Det är så mycket som jag skulle behöva göra. Massa bokrecensioner, PM, matteprov, städa, diska, tvätta...  men ju mer jag har å göra desto mindre gör jag. När jag blir stressad agerar jag i slow motion, och skjuter upp allt ännu mer hela tiden. Sen blir jag deprimerad eller nåt!? Å då vill jag bara sova... och ÄTA!

Jag vill ha ett jobb!! Allt va mycke roligare när jag jobbade på rixvideo. Jag jobbar hellre där 12 timmar per dag, utan rast än å sitter hemma å trökar... å sover... å småäter.
Jag kommer bli jättetjock snart.

Nä.. nu har jag klagat färdigt för idag. Vem ska orka sitta å läsa det här jiddret?!
Goodbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback