Min torsdag.


Nu är det femte veckan i rad som jag inte är på pilatesen...
Ja har vart sjuk å det har vart kalas å grejer, och idag kunde jag inte gå för jag var på lasarettet å hälsade på farmor.
Hon blev inlagd i dag. Det är nånting med levern. Men vad vet dom inte än.
Hon är ju hyfsat pigg och så, men hon har fått lite åkommor som har med levern att göra, så nånting är det.

Efter farmor-besöket gick jag å hälsade på mormor å morfar.
Sen va jag på bibblan å lånade böcker(!!!!). Har inte vart på ett bibliotek på ca 100 år... En som jobbade där fick hjälpa mig å hitta böcker. Smala böcker av döda författare..... Det visste jag att jag skulle ha iaf.
Fick en jävla hög med mig hem.

Jane Austen - kärlek och vänskap
Honoré De Balzac- De trettons historia & Överste Chabert
Fjodor Dostojevskij- Spelaren
Conan Doyle - Sherlock Holmes
Ernest Hemingway - Att ha och inte ha
Shakespeare- Hamlet
Å så Strindbergs Fröken Julie på film.

Å va roliga dom låter......................

Jag försökte lära bilbo å katterna å prata idag när jag kom hem. Dom fattade ingenting. 
Men Scarlet började hajja efter ett tag, å ja skulle säkert fått na å säga nåt om inte Bilbo blivit så jävla svartsjuk å börjat bråka med henne...
www.gulligast.nu  <--- Där finns det hundar som kan prata minsann.

Så har min dag sett ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback