Nu Är Det Klippt

Nu äre klippt....håret.


Korten blev luggare och så blev det lite slinga ljusor och hårare ljusbrun i botten 
?
..........................................................

image5




Jag gjorde en förskräcklig upptäckt idag. I översta lådan i datarummet låg en PHOTOSHOP skiva!!!
Där har den legat i flera år, och jag har velat ha photoshop i flera år.
Jisses!



Har väl inte så mycket mer å tillägga. Det har inte hänt så mycket intressant idag.
Hemmets journal kom, Jag har diskat, Jag har lagat en meatloaf, Jag har åkt ut alldeles innan pengarna i 2 pokerturneringar, Jag har sovit, Jag har löst korsord.


Tillägg!!
Jag har lagat tvättmaskinen!!!! 
Det mystiska felet på tvättmaskinen lyckades JAG hitta och åtgärda, efter att ha skruvat å donat i nån timme.
Jag är så stolt!!
Jag är stolt bara över att jag hittade rätt verktyg till rätt skruvar.
Vill inte skryta men... jo det vill jag visst!
Jag är bättre än Nippe på å laga tvättmaskiner!!!
---> Duktig=Jag <----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback