omotivation och handlingsångest?

Ibland är man så jävla trött och omotiverad.

Hur kan jag vara så slut? Jag sov ju faktiskt till halv 11 idag.. å så sov jag ett tag nyss oxå. Men ändå ä ja helt off. ZZzznark!

Jag å målle va i skolan å räknade idag. Ja har börjat med statistik, och det är ju helt obegripligt emellanåt.
Terawatt timmar ?!?! Varför ska dom krångla till det med konstiga formler å skit som man aldrig hört talas om?

Undring...
En del tycker att jag är rätt så kvicktänkt och smart. ( JA FAKTISKT!!) Men jag själv känner att jag är ganska så trögfattad. Vem har rätt egentligen? Är det så att det finns folk som är mycket trögare än jag, som får mig att verka duktig? Eller är jag ett geni som bara är lite allmänt förvirrad?

mm, sug på den du!

Jag, målle å jojje cirkulerade runt lite på stan idag. Jag köpte lite skit på livets krydda. Jag måste handla när jag kommer in i en affär. Annars mår jag dåligt. Men sen när jag har handlat en massa onödigt så får jag lite ångest. Jag förstår inte...! Jag köpte iaf en stor kopp med ett stort fat till, några doftljus som ser ut som små bakelser, en bricka med kaffemotiv på och en kaffetavla.
Sånt där "jätteviktigt" som man bara måste handla när man har lite dåligt med pengar..........suck

image7

Imorrn ska jag klippa mig å färga håret. Kuligt! Ja har inte vart hos frissan sen nångång i början av december. Det är lixom mars nu! Jag är helt vildvuxen!?


image6

Såhär ser ja ut när jag är vildvuxen och off...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback