spännande uppdatering

Liten uppdatering från dom senaste dagarna, så du inte missar allt spännande jag har gjort...


I onsdags va ja å nippe å käkade på Latte, sen gick vi på bio. Underbara älskade. Det var knökfullt därinne. Filmen var sorglig. Jag satt och snyfta å snora. Pinsamt kanske, men det var ju iallafall mörkt. Å det fanns tillåmä dom som satt och tjurade högt!

I torsdags va ja å Pia i Arboga å shoppade loss på granngården och Titt-in. Köpte massa saker till djuren på granngården. Lukta-gott till kattlådan, burkmat till Bilbo, massa leksaker, kattgräs, klotång, tovutredare, garderobsblommor och en katthammock som man hänger på elementet, som katterna skiter fullständigt i.
Dom skiter inte bokstavligen i den, men dom struntar i den.
Om jag var katt så skulle jag vilja ha en katthammock, å jag skulle vilja ligga i den jämt!!!!

Vi var på loppis oxå. Jag köpte ett litet bord, en frekk tavla och skitfula gardiner.

I går (fredag) va jag i skolan å skrev matteprov. Jag hade total hjärnsläpp så det ska bli kul å veta hur det gick. Sen va jag å Jäjk på stan å shoppade loss lite. Ett 8 meters koppel, ett halsband och ett illaluktande ben till Bilbo, 2 lampfötter, strumpor å en liten "Notebook"..... köpte jag....

Sen åkte vi till Pia å Lasse å löste korsord..... 



Nu vet du vad jag har pysslat med, så nu kan du sluta undra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback