RAP!


Long time no see?
Eller nåt...

Det var längesen jag skrev här tycker ja. Men nu var jag tvungen att skriva, för jag har nåt jättekul å berätta.
Jag rapade nyss!!
Det händer inte så ofta eftersom jag inte kan rapa med flit... så jag måste skriva upp det, och se hur lång tid det tar till nästa rap. Sen kan jag kalkylera ut hur ofta jag i genomsnitt rapar på ett år.... eller nåt... ?!

Det blir väl spännande!?


Nu är det maj. I måndags brann det lite här å där...
Å nån dag innan det brann omklädningsrummet i komme ner!! Va irriterande.
Det var faktiskt en helig plats, för där parade jag mig för första gången!!!


Nu har jag väl inte så mycket mer å berätta. Så jag avrundar här med en vacker bild.

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback