Ååååh Mac ååååh


Sitter här å surfar på min alldeles egen bärbara Mac. Den är liten, söt,vit och pianolackad. Jag tog den mest för utseendets skull.
Men jag förstår inte mycket av den. Mac lixom.... allt ser helt konstigt ut.
Och msn funkar inte på den? Har hört att pokerprogram inte heller funkar på mac. Va sorgligt i såfall.... jag måste ju kunna spela poker.
Ååå vikka sköna knappar. Man ba gliiiiiider runt på tangentbordet. Köpte till en rosa datavagina som lyser lite blått. Jääätteeefiiin!
Man spela piano på den oxå...på datorn alltså. Och så kan man sitta å posa i webkameran i flera timmar....?! Längre än så har ja inte kommit än...
Aj lajk it.

jaha... idag är det fredag. Imorrn ska jag jobba hela dan. gääääääsp!!

Vi va å handlade me rejne å mikee idag, Ja å rejne kom på att vi ska bli jättenyttiga nu, å därför va vi tvungen å handla jättenyttiga saker. 
Köpte massa frukt å grönsaker, linser, bönor, mandlar, nyponsoppa, örtte å massa sånt. Bra va?!
Nykter ska ja va hela helgen oxå! Bra va!?
Vi (nippe) målade klart nygårdslägenheten idag. Bra va!?
Imorrn ska dom tapetsera lägenheten däruppe. Bra va!?
Jag slipper hjälpa till. Bra v...   ja du vet.


Jag åt fiskbullar idag.


Förresten, varför heter Mickey Mouse: Musse Pigg på svenska? Varför inte Micke Mus? Vad kommer Pigg ifrån??
Och varför heter Donald Duck: Kalle? Å varför heter Farbror Joakim just Joakim??? Och varför heter Uppfinnarjocke OXÅ Joakim?? Kunde dom inte komma på olika namn på dom åtminstone??
Och varför heter Långben JAN i förnamn? På engelska heter han ju bara goofy. Han borde ju översättas till Pucko!?
 
Ja jävlar....

 Förresten igen, hur kan Reinfeldt få 20 000 kr i skadestånd för att nån spillt vatten på honom? "För att han inte tyckte det va nå kul, och för att det stänkte upp lite i ansiktet på honom..." 
Nej det är inte alltid kul å få vatten på sig... men hur fan kan han få 20 000 för det? Skulle en "vanlig" medborgare få det eller? Nejdu! Å va ska han med 20 000 till?? Han lär ju ha tillräckligt med pengar? Mår han bättre efter vattenincidenten om han får betalt? Kan han slappna av lite eller... det är ju bara vatten?!
Gubbjävel!
Äääähhhh jag blir alldeles....irriterad ?

Kan JaG slappna av lite eller??  
Jag ba sitter hemma en fredagkväll å blir jättearg på statsministern....... 

*kör en avslappnings-andnings-kombiantionsövning*


Så nu känns det mycket bättre.
Då ska jag väl titta på tv tills ja somnar då....  gnajt.


Förresten ännu en gång, om Lars Oooohly hade varit statsminister så hade han bara lett sitt charmiga leende och sett sexig ut om han fått vatten på sig.......minsann... (?)

Kommentarer
Postat av: Renée

mycket sant d där med alla konstiga översatta namn?knas-Sverige..
Lars Ohly e ful.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback