Besöksdag!


Idag har jag haft besök hela dan. Först kom Renée på förmiddagen. Sen gick hon tebax til skolan och Pia kom. Vi va på stan en sväng, sen gick vi hem till mig igen. Renée va här, och nippe kom. Å sen tillkom Mikee och Per och Lasse. Men nu har alla dom åkt och gått, och jag sitter å väntar på Malin.
Vi ska gå å äta. Jag är vrååålhungrig. Har ätit en macka å ett par bullar idag, och druckit en jääkla massa kaffe.
Maaat vill ja ha!

Jag fick lust å flytta idag. Blev så irriterad på hyresvärden... så ja kollade runt på lite lägenheter.
Det är ju rätt dyrt å bo här oxå... men vafan ja har ju nyss flyttat hit så ja bor väl kvar ett tag till då.

Pank är jag nu! Tror det va ganska dumt å shoppa loss på jysk direkt när lönen kom....
 
Nu kommer Malin.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback