Cykelpaus.

Här är mina tisdagsnattfilosofier...
02:54


Jag har varit ute å cyklat läääänge länge. Vägen har lutat lite uppför en bra bit. Den har varit ännu brantare och trögare förut, men nu är den sådär lite halvdrygt halvlutande som man inte ser med blotta ögat, men man känner det i benen, för så fort man slutar trampa stannar cykeln. Den rullar knappt en meter själv. Borde det inte finnas nån bättre väg å cykla? Jag vet ju inte ens vart jag ska så jag kanske tillochmed är på väg åt helt fel håll?!
NU, inatt hoppar jag av cykeln, och parkerar den i ett cykelställ i Kolsva. 
Jag ska kliva av vägen och gå runt till fots litegrann i terrängen å se om jag kanske hittar rätt väg nånstans.

Hoppas min cykel står kvar när jag kommer tillbaka...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback