Helt normala natt-tankar.


Jej ken icke sove.

Massor med tankar å lite ångest far runt i min skalle och håller mig vaken.

Ja velar å tvekar å fundrar å tänker. Det är massa jag vill göra, på en gång samtidigt, eller vill ja verkligen det egentligen? Jag irrar bara runt nuförtin å vet inte vad ja gör eller varför. Ja låter bara allt ske...och fattar ingenting.
Nån slags kris? Allt är bara som en karusell som snurrar runt runt. Ibland är det roligt å ibland för drygt. Vad är det tänkt att jag ska göra nu? Ska ja fortsätta åka, ska ja hoppa av, eller byta karusell... eller göra nåt helt annat..... typ åka skridskor....eller....samla frimärken...? 
Eller äre meningen att man ska åka karusell... men jag har bara inte vant mig än ? Vill ja vänja mig? 
I know nothing!?



Okej.. sådär.
Det var mina tankar 01:48 en måndagkväll. Låter helt normalt va? 
Bra!


Godnatt.







Kommentarer
Postat av: Renée

testa å samla frimärken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback