mackvalster


Nu har jag städat å diskat å kört ner lite grejer i förrådet. Å så håller ja på å tvätta oxå.. 
Det börjar se beboeligt ut här igen. 
Jag tvättar täcket å kuddarna....  tänk va mycke kvalster å äckel det blir i dom efter ett tag. UUäääH!
Köp en Kirbydammsugare å dammsug din säng så ska du få se på både det ena å det andra i dammsugarfiltret sen......  öhh... ja...

Ingenting funkar på den här datorn. Bara för att dä ä en Mac. Varför köpte jag en mac?? 
DC funkar inte... så jag får typ KÖPA låtar för 9 kr styck på itunes. 
Å poker funkar bara på vissa sidor. Då får man spela i i browsern....  å jag har en handikappad msn gjord för macdatorer.
Det känns som ett slags handikapp faktiskt.. att äga en mac. Du vet.. man kan inte göra allt som alla andra kan. småsaker som vanliga människor tycker ä självklart och jättesimpelt är en hel procedur för mig.
Men.... jag får göra mitt bästa å försöka anpassa mig till resten av samhället ändå....(?)


'Mika - Big girl you are beautiful' = YeaH

Är det bara jag som är trög eller går det inte att skriva me fetstil på den här datorn heller? Ja har försökt flera gånger.. men nej. Dä blir inte fett.


'Timbaland feat. onerepublic - apologize' = knark

Jag får abstinens ibland när jag inte lyssnat på den sistnämnda låten på länge. Jag måste lyssna på den några gånger om dan. 


Nu ska jag dyka ner i tvättstugan. 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback