Partyhelg


the clock is 01:06... ja sitter å kollar på micke å molle 2.  Det görs inge bra tecknat  nu för tin. Dä va bättre förr...
Fast ja kan ju inte påstå att jag hänger mä så bra i filmen. Sitter å chattar me "princemannen" på msn. 

Kollade på "Ett öga rött" innan. Hade jävligt låga förväntningar på den filmen, men den va faen bra. Den va inte alls som man trodde.


Har jobbat idag. Fick börja 18:00 eftersom ja va bakis å skakis. Sen va Rabi kvar till 22:00, så det var rätt lungt.
Va jäkligt trött bara.  

Har partat hela helgen. Dä har vart asskoj! 
Fredag: Jobbade, Va hemma hos rejne å kollade på Cocaine. Den va sämst. Innan det va vi på nibble å käkade pizza. Sen åkte vi hem till mig å blev fulla. Det bidde en sväng på hantis oxå. Somnade efter 5 nångång. 
Lördag: Jag skulle öppnat affären egentligen, men jag va inte kapabel till det så jag kunde börja 1 istället. Schysst. Jag å rejne jobbade hela dagen till typ 7. Det va asskoj. Vi va sega å bakis å hade skrattnoja.
Vet du hur svårt det är att stå i kassan när man inte kan sluta garva? 
"Fniss fniss, du ska registrera *fniss* en kod på *fniss* *fniss* 4 siffror...*fniss* *garv* *snyft*"

När vi slutade så gick vi hem till mig å blev fulla. Hade sminkparty, så malin, jäjk och mia kom oxå. Jättefina blev vi.. och nån tusenlapp fattigare. Sen kom jojje å Linda oxå. Vi drog på hårdrockskväll på hantis och Shejkade ass !
Det verkar som jag gjort nån konstig rörelse för idag har ja skitont i nacken.
Rejne sov här (hela helgen). Idag låg vi å segade framför tv:n hela dan. Så framåt eftermiddan gick vi och åt på Oden. Ja åt ris å lövbit med persiljesmör. Sen vare dags å gå till jobbet.

Imorrn ska ja jobba kväll tror jag. Börjar 4.
Drygt. Men skönt å få sova länge. Måste ju vila upp mig efter helgen.


-Meejdvhätsleuus paangshooonaaire-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback