poppis neger


Ligger i sängen å lyssnar på Queen och skriver här.....

Ännu en blöt helg avslutad. Blöt as in alkoholfylld....
Drack ett gäng öl i fredags men blev aldrig full. Nippe hade förfest med sitt jobb här...
Å igår va vi på partaj hos Jenny Pihl, sen hantis, sen efterfest hos Rinne.... och så massa utomhustid däremellan.
Jag va utklädd till neger..... svart peruk å massa solspray och brun ögonskugga..... then  I became a niggah.
Jag passar å va neger... ja tror ja ska bli det på heltid....

nej.. kanske inte....


Jobba imorron....  ledig på tisdag... sen ska ja jobba resten av veckan tror ja...  lördag å söndag oxå....
Kan behöva va nykter en helg eller två. Men det är ju inge roligt. En gubbe som kom å hyrde film för nå dar sen sa att man kunde vara nykter FAST det va helg...!!!? Han sa att man kunde spela spel, kolla på film och laga mat å sånt istället....tsss..  det låter ju helt sanslöst men jag ska nog ändå prova i helgen..... ?



EXTRA!! EXTRA!! EXTRA!!
Jag har varit jävligt poppis den här veckan. TRE personer har bjudit mig på "dejt".
Jobbigt å va såhär het....  (ähum) 
EXTRA!! EXTRA!! EXTRA!!


Undra var nippe å bilbo tagit vägen. Han har säkert inte tagit med nyckeln.....  jobbigt då, för jag orkar minsann inte resa på mig och gå å öppna. 
Nä nu kom dom, så ja slapp...

Den är fin den där låten som e med i glocalnetreklamen....... å så asdiggar ja "apologize"låten....
And aj löv "I want to break free" me Queen. Den påminner om Rejne sen vi sjöng den på fyllan i västerås. Så ja har den som ringsignal när hon ringer.
ja så nu vet du det.
Vad ska du göra med den informationen då? 

Jag ska väl sova nu eller nåt....
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback