Skrattfnattattack

Va roligt man kan ha på Youtube. HAHAHAHA ... ja sitter här å garvar my ass off åt den här länken:

http://www.youtube.com/watch?v=O0dybAaZWuI

Det är så tragiskt å så jääkla kul! :)



Jahapp...
Inatt sovde rejne över. Vi drack ett par öl å youtubade halva natten typ. I morse for hon till Norrland.
Jäjk va här å hälsade på ett tag, Å så har ja tvättat och jobbat kväll. Nu väntar ja på att nippe ska komma hem å kolla på film me mej.
"Reaping" och "From london to brighton" eller nåt sånt hette dom...

I helgen äre halloweeeeeeen. Vad ska jag klä ut mig till?
Om jag hittar nån brun färg så ska ja vara en cricketfru från kapstaden, eller en kongohora.... vet inte riktigt....

Medans jag skrivit detta har jag kollat på den där länken tre gånger.
Man skrattar så man tjurar... men det är så synd om dom stackarna....:)
HaHaHaHaHaHaaaaa

Åååå imorron är ja ledig.... tror ja?!

Då ska ja gå på stan, köpa halloweenstuff och målarfärg och bård. Å sen måste vi måla å tapetsera två lägenheter, å så måste jag städa och röja i min... för typ vid 4 tiden ska nippe ha förfest me sitt jobb här !!
Dä ä mycke å göra... ja känner mej lite stressad...

Nu ska jag kolla några gånger till på den där länken.

Ba baa´ baby ba baaa´






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback