Snyfterier och slaktmat.


snyft snyft...  jag ligger här å snorar å snyftar. Har kollat på "dagboken"....  å dom sista 15-20 minutrarna + eftertexten har ja legat å bölat. Dä va så soorgligt å tragiskt å äckligt romantiskt... jag kunde inte låta bli!
Han e så fiin oxå han som ä med där...  vikken karl! 

Jag ska försöka få tag på en gammal film som heter "Tidvattnets furste". En rixivdeostammis tyckte ja skulle kolla på den. Den va tydligen oxå sorglig å så.... 
Dä ä gött me snyftarfilmer ibland... så man får rensa tårkanalerna.... ! ?

Kollade på fast food nation på jobbet idag. Blä! Stackars kossor å mexikanare som får lida för att dagens feta,lata, äckliga människor (jag själv inräknad) inte lagar sig egen jävla mat. Nää, vi vill hellre ha lik med bröd å en stoooor flottig, söndersaltad, fritterad strips å trycka i oss på 10 min. Ahh, Sen är vi mätta å belåtna. Nästa dag äter vi en pizza som är 10 ggr större än vanliga tallrikar, så vi äter ur kartongen. Kanske har vi kebab på.... dvs nermalet skit som blir över när allt det "ätbara" plockats ut från ett stackars slaktat å styckat djur. Eller kycklingpizza (sönderhackad fågel). Å sen tar vi ju 3-4 dl ost på skiten oxå. mmmmm yammi !! Thats skräpmat, alias slaktmat.

  



Idag är det fars dag. Lasse va här å tapetserade i den gamla lägenheten idag så ja köpte mä mig en farsdagpresent från rixvideo. En liten chokladask å ett kort. Roligare saker än så hittade ja icke.



Fan ja sover inge bra.... har så obekväma sängkläder. Sidenpåslakan som glider av täcket hela tiden... å så tror ja sängen står åt fel håll....  du vet, dä blir inge bra mä feng shuin... eller vare heter....!?

Men nu ska jag ändå sova... against all odds.
Såå... gonatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback