Tapetsmet


Sitter å kollar på en småcrazy film....  "Big nothing".... den ba gör massa tvärvändningar hela tiden.. 
Jag vet inte om den är dålig eller bra.....  ja tror den är rätt b... fast underhållande ändå.... för det händer grejer hela tiden. 

Idag bor jag själv för första gången i min nya lägenhet. Thats cool man!?

Därför måste ja ha film-maraton så jag har nånting å sysselsätta mig med. Kollade på oceans thirteen ikväll oxå.
Å nu e Big nothing slut, så ja ska kolla på film nr 3. "Lucky you" ...

Imorrn e ja ledig. Skööönt.
Jag måste städa och tapetsera den gamla lägenheten...... fyfaen. Nej det tänker ja inte göra. Tapetsera alltså. Tre rum, med fondväggar å skit. Bara för några rivmärken här å där från katterna. Man brukar ju bara behöva smälla upp nån tapet just där det är trasigt. Men vi ska tapetsera om halva lägenheten...  tillåmä köket, som bara hade skruvhål i väggarna.  BlÄ! Men gör vi inte det får vi betala 20 000. Det är ju sjukt! För några klösmärken!?
Å så ska vi måla klart lägenheten på nygård... som vi aldrig flyttade in i. Det är ju jättekul å renovera lägenheter åt andra.... när ja själv sitter här med skitfula tapeter.
Yea yea.... 

Jag har asont i pannan. Slog i huvet idag på jobbet.... på två ställen.... men ondast gjorde det i pannan. Dä va när ja skulle ta in filmerna i boxen... då slog ja huvet i dörren, och i dörrkarmen. Dadunk sa det?!

jahapp.... ja ska väl kolla på filmen nu då.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback