Tvättex och thaimat.


Så... nu förtränger vi helgen tycker jag,.




Idag är det måndag, Tjohoooo......(!?) 
Jag börjar kvickna till nu.... efter helgen. 

Jag tänker börja julpynta snart. Jag är jättesugen på pynt..........
Imorron kanske jag gört.

Imorse kom Tvättex med en ny hink tvättmedel. YeAh. Min gamla va i princip slut snart.
Så fick jag (köpa) en dunk sköljmedel oxå. 
Intressant va?

Imorron ska jag ringa till hyresvärden och undra lite om bastun.
Vi har en bastu här i huset.... men jag vet inte hur å när man kan använda den. Jag har inte fått nån nyckel dit.... eller ska man ha dä?
Basta vill jag göra iaf.

Nåt mer intressant ni vill veta?

Idag va jäjk här, Vi va å handlade på nibble å så. 
Jag köpte thai chili sås å citron....bland annat.....

Thats it. 
Pai


Appropå pai..... om jag vore typ... nippe så skulle jag hellre vilja va ihop med en thaibrud. Dom kan laga god å kryddig thaimat... å dom kan thaimassage (?) Han som har ont i ryggen jämt. Så ser dom ganska bra ut oxå oftast. Dom har ju fint hår, och små fötter...och e smala...? 

Ja....just. 


Nä nu ska ja knapra lite ångestmedecin å kolla på seinfeld.
Herrå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback