Vilda drömmar


Idag skulle jag vara duktigt å ringa å säga upp min I FORM tidning ja prenumererar på. För ja läser dom inte. Dom ba lagras på hög. 16 st har jag....
Och visst ja sa ja upp den.... men dom prackade på mig illustrerad vetenskap i stället.
They are goood..... those fukkin fukkers!

Så va det med det. 
Ska ringa å försöka säga upp lite fler saker sen...
tandborstar, strumpor, smink, tidningar mm mm.

Inatt drömde ja jättekonstigt....
Tony Dimera (i våra bästa år) jagade mig å några till.. å sköt efter mig med värsta vapnen... han var hack i häl hela tiden. Skitjobbigt...   men så blev vi polare till slut........ så fastnade ja i nån tull och polisen tog mig....... 
så fick ja jobb på en stor båt som städerska..... å på den båten gick ja vilse som fan...  ja åkte massa jätteläskiga hissar som gick så jävla fort att man slog huvet i taket när man åkte neråt......  sen stannade dom med en BANG.
Å så va ja i västerås/skinnsberg.... och ja skulle gå hem därifrån. Typ gick en mil.... sen tror ja att ja fastnade i tullen..... å efter det tror ja Tony Dimera kom. 
Ja va på nån marknad där i Västerås/skinnsberg. Rani å Rabis bror va där och sålde massa saker. Men ja visste inte att det va deras bror först.. så ja försökte sno massa grejer........osv osv osv
å nu börjar ja jobba om 2 min så ja ska väl packa mig iväg.

Tjop




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback