Åka båt

Här står jag... på jobbet.... å har förskräckligt ont i fötterna...  jag vill skrika AAAAAAJ!!!
Men jag låter hellre bli.

En geting has entered the building... jag vill lägga benen på ryggen och springa... men det är helt omöjligt rent fysiskt...i praktiken.... det går inte....

Åå varmt e det.... jag vill kasta ut alla drickor ur kylen å krypa in......
 
Varför är det sån rush här idag då? Är det stora filmhyrardagen idag?
Utan att jag vet om det....

Jag var full igår. Johanna fyllde år.
(Det rimmade)

Imorgon ska jag på kryssning minsann...  va jobbigt... men roligt....
Vad ska jag ha med mig för nåt?
Cruising.... cruise.
Heter Tom cruise Tom Kryssning på svenska?

Nä nu får fan klockan bli 4 snart!
Ja... om en halvtimme....  halftime....


Jag ska sätta mig å räta ut tårna nu.... hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback