Den försvunna chokla´n


Den här dagen gick snabbare än gårdagen.

Jag var nere å hälsade på annika i butiken mellan 1 och halv 6 typ...  sen har jag kollat på film. Beck - det tysta skriket. Den va bra tyckte ja!
Å så har ja kollat på Veronica Mars...  å diskat ! Nu e klockan halv 10 å jag ska gå ner om en halvtimme å hämta nycklarna in da videoshop. Sen ska jag duscha, å kolla på en film till...  ghost rider blir det nog.
Ja.. så hade ja tänkt.

Förresten... vem har snott min chokladkaka?? Jag köpte en idag...  låg å knaprade lite när ja kollade på film, sen vet jag att jag vek ihop den och la den nånstans. Tänkte: "jag lägger den så inte bilbo kommer åt den..."
Sen va den spårlöst försvunnen. Jag hittar den ingenstans..... det är jätteskumt faktiskt.


Imorgon ska jag jobba. Tjohoooo (?)
Det blir en vit helg faktiskt. Tror ja....en vit vecka var längesen jag hade. Det får jag fira på måndag sen.
SKål för den gångna vita veckan!  Eller nåt..... nä... inte.

jaha... va ska jag göra nu i 27 minuter då....?
hmmm...........
26 min kvar....

Jag kollade på The departed igår..  oojojoj vilken bra film!!

25 min...
24......

23.....


äh.... ja går ner nu. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback