Hata göteborg.. och folk som irriterar mig.


Gaahh!! Jag kan inte sova !!

Jag ligger å retar upp mig på en viss person...
Det är töntigt, för det är ju bara att inte bry sig, men den taktiken funkar inte så bra längre för nu börjar det faktiskt gå mig på nerverna lite smått. J-vla besserwisser !!!! Va tror han att han är??
Heter det så...? besserwisser...?
äh...
 
Å en annan person i samma genre börjar oxå gå mig på nerverna lite smått. "Va vill du!? Coola ner däjj!!" typ.

Ta inte åt dig av det ovanför om du läser denna blogg... .för antagligen så läser förhoppningsvis inte dessa personer här. Skulle dock inte förvåna mig om den ena gjorde det.....

Jaha, annars då? whats up?
Ja sitter å kör en 5 pers sit´n go.. samtidigt som jag avreagerar mig lite på tangentbordet.
Idag va jag å hälsa på Annika på jobbet... drack kaffe å åt café lattemacka. sen kom jäjk hem till mäj när hon slutade jobba.
Seeen så har jag bara segat å trökat... å alldeles nyss kollat på Hata Göteborg. SMått irriterande film tycker jag. Kanske därför jag blev irriterad själv?
Jag vill röka... men det är en kall och dryg historia...  som jag nog ska genomföra ändå trots allt.
Efter att jag vunnit den här turneringen....

Imorrn är det tjejkväll på stan. Affärerna har öppet till 22:00. Jag, Jäjk, Rejne, Målle å JOjje ska gå runt lite... å så ska vi käka på greken.
Ja-A! Det ska vi.

Nu är ja på bättre humör.

Good najt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback